کاش .. !

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



!..... میخوایم فریاد بزنیم ..... !

کاش گاهے مرد بودم...مےشد تنھایےام را بھ خیابان ببرم...سیگار دود کنم ونگران نگاھ ھاے مغرضانھ ے مردم نباشم...کاش گاھے مےشد...شادےام را...بھ کوچھ ھا بریزم...باصداےبلند بخندم...وھیچ ماشینےبراے سوارکردنم ترمز نمے کرد...من از زن بودن دراین سرزمین گاھے گلھ دارم.....!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت20:54---15 اسفند 1392
سلام ابجی
وبت عالی بود خیلی عالی
گلم دوس داشتی به منم سر بزن
من هرروز به لینکام سر میزنم....هرروزم اپم

دوس داشتی با هم بیشتر در ارتباط باشیم به وبم بیاو خبر بده تا لینکت کنم گلم منتظرتم بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:,مطالب دخترونه,هیش وقت فریاده, 20:37 |- kamand -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


Aytem.ir